.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دهمین نمایشگاه قرآن مازندران گشایش می‌یابد

دهمین نمایشگاه قرآن و عترت مازندران صبح فردا با حضور مسؤولان ارشد این استان در ساری گشایش می‌یابد.


حجت الاسلام عباسعلی ابراهیمی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، گفت: دهمین نمایشگاه قرآن و عترت صبح فردا با حضور مسؤولان ارشد استان در مجتمع فرهنگی ارشاد مازندران گشایش می‌یابد.

وی با بیان این‌که در این نمایشگاه مراکز و ناشران فعال قرانی در قالب 36 غرفه به ارائه محصولات و فعالیت‌های خود می‌پردازند، افزود: ناشرانی از استان‌های قم، اصفهان، تهران، گیلان و مشهد در این نمایشگاه حضور دارند.

حجت الاسلام ابراهیمی اظهار داشت: در این نمایشگاه تخفیف بیست درصدی برای خرید قرآن و محصولات عرضه شده در نظر گرفته شده است.

مدیر کل ارشاد مازندران با اشاره به این‌که در این نمایشگاه افزون بر قرآن، کتاب‌های دینی، نرم افزارهای مرتبط با آموزه‌های دینی و قرآنی ارائه می‌شود، بیان داشت: غرفه‌های تفسیر قرآن، غرفه‌ قصه‌گویی برای خردسالان و بزرگسالان با مضمون قرآنی، غرفه‌ عفاف و حجاب، پاسخ‌گویی به شبهات دینی، غرفه مهدویت و انتظار از غرفه‌های برجسته دهمین نمایشگاه قرآن و عترت مازندران است.

وی اهدای جوایز به ناشران برتر، برگزاری مسابقات در هر شب و معرفی غرفه‌های برتر را از بخش‌های جنبی این نمایشگاه عنوان کرد و افزود: در دهمین نمایشگاه قرآن و عترت مازندران افراد می‌توانند دل‌نوشته‌های خود را‌‌ درباره شخصیت‌ حضرت علی‌(ع) ارائه دهند و در مسابقه این بخش شرکت کنند.

حجت الاسلام ابراهیمی با اشاره به اهمیت برگزاری نمایشگاه‌های قرآنی‌ خاطرنشان کرد: هر چه درباره قرآن کار کنیم کم است، هیچ کتابی بهتر، زیبا‌تر، ارزشمندتر و اثر‌گذار تر از قرآن در جهان خلقت وجود ندارد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.134 seconds.